piątek, 20 września 2013

Rozdział XVIII

* Oczami Mercedes*
Lekko otworzyłam oczy nade mną stał Liam. Spytałam:
- Która godzina??
- Jest 10 - powiedział zdenerwowany
- Jak było na koncercie? - Spytałam śpiącym tonem
- Dobrze, ale koniec już tych pytań. Teraz ty mi powiedz dlaczego nie powiedziałaś mi o gazecie??
- Jakiej gazecie?? - spytałam udając zdziwioną, po chwili dodałam - a tej. Nie chciałam ci psuć koncertu
Usiadł na kanapie i przyglądał się w gazetę. Usiadłam koło niego. Chwile tak siedziałam czekają na jakieś słowo. Po 10 minutach głuchej ciszy wstałam i poszłam do łazienki. Tam ubrałam się w TO i włosy splotłam w warkocz. Po chwili zeszłam na dół. Liam nadal siedział wpatrując się bezmyślnie w gazetę. Usiadłam na fotelu i patrzyłam się na niego. Wstał wziął w rękę telefon i zadzwonił gdzieś. Słyszałam ledwo słowa, ale niezbyt mnie to obchodziło. Po jakiś 10 minutach przyszedł. Spytał mnie:
- Chcesz się przejechać? - jego głos już był miły jak zawsze
- Ale gdzie? - spytałam zdziwiona
- Zobaczysz. Na pewno nie pożałujesz
- No dobrze
Wzięłam telefon i poszłam do auta. Po chwili Liam dołączył do mnie. Oparłam głowę o szybę i wpatrywałam się w szybko przesuwające się drzewa za szybą. Po jakiejś godzinie byliśmy na miejscu. Wysiedliśmy z auta. Byliśmy za miastem. Było to takie małe miasteczko o nazwie Kinksley. Spojrzałam przed siebie. Zobaczyłam mały park. Rosły w nim drzewa niektóre pousychały. Wyróżniłam z nich płaczące wierzby i kilka dębów. Liam złapał mnie za rękę i pociągną. poszłam za nim. Zagłębiliśmy się w park. Usiedliśmy na ławce pod płaczącą wierzbą. Liam przytulił mnie i szepną mi na ucho:
- Przepraszam. Doceniam to co dla mnie robisz i pamęntaj zawsze przy tobie będę
- Zapamiętam - powiedziałam wtulona w niego
Po chwili mnie puścił. Spytałam:
- Dlaczego mnie tutaj przyprowadziłeś?
- Ponieważ tutaj mój ojciec oświadczył się mojej mamie. Dla mnie to miejsce dużo znaczy
- Ale dlaczego mnie tu zabrałeś?? - spytałam zdziwiona
- Ponieważ.........No...........Bo........
- Dobrze nie musisz mówić - powiedziałam uśmiechnięta
- Ale ja chcę to powiedzieć więc przyprowadziłem cię tu dlatego żeby powiedzieć cic że nie jesteś mi obojętna i że zależy mi na tobie
- Mi na tobie też Liam - powiedziałam ocierając spływającą łzę z policzka
Wtedy Liam zaczął zbliżać się do mnie. Po woli moja twarz też zaczęła się zbliżać do jego twarzy. Kiedy już byliśmy bardzo blisko siebie naglę przekręciłam twarz. Liam się speszył i odsuną się szybko. Chwilę milczeliśmy, ale przerwałam tę ciszę:
- Przepraszam
Liam tylko przekręcił głowę i spojrzał mi w oczy. W jego oczach było widać smutek. Przybliżyłam się do niego i mocno go przytuliłam.  Siedziałam tak przytulona do niego jakieś 20 minut. Liam wstał i poszliśmy do auta. Przy aucie złapałam go za rękę i pociągnęłam. przekręcił się i oparł się o auto. Spytał:
- Co??
- To - odpowiedziałam i wbiłam moje usta w jego.
Po skończeniu pocałunku Liam powiedział:
- Dziękuje
- Za co - spytałam rozbawiona
- Za wszystko - odpowiedział
Wsiedliśmy do auta. Liam trzymał mnie za rękę przez całą drogę. Kiedy dojechaliśmy do domu była jakaś 15. Wysiedliśmy z auta. Liam złapał mnie za rękę i  pociągną do domu. W domu dalej trzymał mnie za ręke. Spytałam:
- Puścisz mnie wreszcie??
- Nie jeszcze chwilę - odpowiedział śmiejąc się
Poprowadził mnie do salonu. Tam mnie puścił i poszedł do kuchni. Przyszedł do mnie po jakiś 10 minutach z paczką popcornu w ręku. Podszedł do mnie i powiedział:
- Zrobimy sobie dzisiaj dzień filmowy
- Ok - odpowiedziałam
Włączył jakąś komedię romantyczną. Obejrzeliśmy z jakieś 3 filmy kiedy była już 22 i zrobiłam się śpiąca. Oparłam głowę o ramię Liama i zasnęłam.
__________________________________________________________________________
Mam nadzieje że rozdział się spodoba??
Moje oczekiwania to 10 komów daje wam czas do 2 tygonij
Pisać wrażenia :D

8 komentarzy:

  1. fajny jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Warto było czekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. jest naprawdę świetne!! ciekawe co będzie z Zaynem ... jezu nie moge sie doczekać!! :* pisz szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. suupeer. pisza dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę dalej i jak byś mogła częściej rozdziały dodawać to by było super.

    OdpowiedzUsuń
  6. 20 year-old Human Resources Assistant IV Randall Mapston, hailing from Angus enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and Ghost hunting. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Ferrari 250 GT LWB Berlinetta 'Tour de France'. idz teraz

    OdpowiedzUsuń
  7. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń